Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání – nejlépe ekonomického zaměření
- praxe ve zpracování mezd podmínkou
- znalost Zákoníku práce a souvisejících předpisů
- uživatelská znalost práce na PC, znalost MS Excel, MS Word
- systematický přístup, pečlivost, svědomitost a samostatnost
Náplň práce:
- zpracování kompletní mzdové agendy společnosti
- vedení složek zaměstnanců, tvorba, zpracování a archivace personálně mzdových dokumentů
- zpracování personální agendy společnosti
- součinnost s agendou BOZP a pracovních úrazů, zákonných školení zaměstnanců
- zpracování potvrzení pro zaměstnance týkající se potvrzení o zaměstnání, příjmech apod.
- komunikace s úřady ve vazbě na personálně mzdovou agendu
- správa a revize docházkového systému společnosti
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- 13. plat ve výši průměrné měsíční mzdy
- zaměstnanecké výhody (příspěvky na stravování, penzijní připojištění, dovolenou, sportovní aktivity)
- 5 týdnů dovolené
- stabilní zázemí nadnárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
Nástup možný ihned.
V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis na adresu:
JIHLAVSKÉ KOTELNY, s.r.o., Havlíčkova 111, 586 01 Jihlava
e-mail: sekretariat@kotelny.ji.cz
Pro více informací o této pozici volejte tel: 736 626 123