logo
Provozní dispečink
Hlášení poruch, úpravy parametrů
Tel.: +420 567 300 807
Mobil: +420 603 105 685
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Jaké činnosti by měly být prováděny na straně zákazníků v mimotopné sezóně?

Jaké činnosti by měly být prováděny na straně zákazníků v mimotopné sezóně?



Našim  zákazníkům doporučujeme nepodcenit přípravy na další topnou sezónu. Zaměřit by se měli především na kontrolu svých topných zařízení – radiátorů, rozvodů, uzávěrů a regulačních prvků. Je důležité zkontrolovat, zda  jsou systémy těsné – někde nedochází k úniku topného média. Dále zkontrolovat funkčnost uzávěrů (zda nejsou zalehlé), provést dotažení ucpávek, přetěsnění netěsných spojů, odstranit povrchovou korozi potrubí, obnovit ochranné nátěry a opravit poškozenou tepelnou izolaci.

V tomto období je také nejlepší čas pro plánované opravy a výměny topných těles v bytech.

Všechny zásahy do topného systému je potřeba nahlásit na dispečink Jihlavských kotelen s.r.o., aby naši pracovníci zbytečně nevyjížděli na zjištěné změny hodnot na sledovaných systémech. Když nám opravu nenahlásíte, my nevíme, zda vzniklá změna je způsobena závadou nebo zda právě neprobíhá oprava zařízení u odběratele.